Obchodní podmínky

Objednání

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník stvrzuje závaznost své objednávky a současně souhlas s obchodními podmínkami.

DOSTUPNOST

Zboží na e-shopu u kterého je uvedeno SKLADEM, odesíláme následující den po obdržení platby (kromě pátku)

Zboží, které je na e-shopu NA UŠITÍ - musíme ušít, není skladem, vztahuje se na něj klasický zákon o vrácení/výměně do 14 dní (pokud není uvedeno jinak - na zakázku, nebo nepožadujete úpravu). Po ušití, převážně do týdne, 10 dní (pokud není uvedeno jinak)

Ceny

Uvedené ceny jsou ceny koncové.

Nejsme plátci DPH

Platební podmínky

Zboží lze platit pouze dopředu převodem na účet 241768838/0600, nelze platit dobírkou!

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky a jsou závislé na platných cenách v okamžiku přijetí objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonickém potvrzení objednávky je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

Možné způsoby zaplacení nákupů

1. Platba bankovním převodem

První možností úhrady Vašich nákupů je možnost zaplatit na účet v bance a to je nutné před samotným dodáním zboží. Pokud zvolíte v objednávce tento způsob platby, po dokončení objednávky Vám budou nabídnuty podklady pro provedení platby (číslo účtu, částka, specifický symbol). Celou objednávku i s těmito údaji je možno také vytisknout. Tytéž údaje Vám přijdou i elektronickou poštou, pokud jste do objednávky zadali kontaktní email.

! Při platbě bankovním převodem je nutné nejprve zaslat finanční částku na účet a až poté bude zboží expedováno ! 
! Pokud nebude finanční částka připsána na účet do 3 dnů tak bude objednávka zrušena tzn., že je nutné částku zaslat nejpozději 3 dny po objednávce, jelikož bankovní transakce probíhá v intervalu 1 - 3 dnů (zaleží na druhu bankovního ústavu) ! 

č.účtu: 241768838/0600    GE Money Bank

Způsoby dodávky:

  • PPL 145,- Kč
  • Zásilkovna 90Kč
  • Zásilkovna na adresu 110Kč

VRÁCENÍ - VÝMĚNA - Odstoupení spotřebitele od smlouvy.

Spotřebitel může od uzavřené kupní smlouvy písemně odstoupit ve lhůtě 14 dnů.

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zboží NE později, pokud budete vracet/zasílat zboží v delší lhůtě než je zákonem daných 14 dní, nebude zboží přijato nebo vrácena částka, prosím hlídejte si to. Vznikají nám tím potíže!! Pokud si tedy vyzvednete balíček 1. musíte ho nejpozději 15. předat přepravci, později už nebude odstoupení od kupní smlouvy možné!! Prosím ani to nezkoušejte, co kdyby náhodou!

Odstoupí-li spotřebitel od uzavřené kupní smlouvy zboží vrátí nenošené, nepoškozené, s neodstraněnou visačkou a kompletní zasláním na pobočku zásilkovny:

pobočka zásilkovny: Československé armády 116, Přelouč 53501, TeraZOO, ID: 11747

Mgr. Hana Sobotková, Žižkova 605, Přelouč 53501, info@torsolo.cz, 724338052

/prosím NEPOSÍLEJTE zboží zpět přes ČESKOU POŠTU, pošta chodí v době, kdy na adrese nikdo není, pak balíček leží na poště a my ani často nevíme, že tam je a může se vrátit, preferujeme vrácení na pobočku ZÁSILKOVNY/

Pobočka zásilkovny: Československé armády 116, Přelouč 53501, TeraZOO, ID: 11747

 

Do balíčku je nutné přiložit průvodní dopis, kde bude popsáno, co se má se zbožím dělat VRÁTIT/VYMĚNIT, na jaký účet se mají peníze zaslat.

Zde je formulář, který si můžete stáhnout:

Formulář pro vrácení

V písemném odstoupení od kupní smlouvy je spotřebitel povinen uvést jméno, příjmení, číslo objednávky a datum podání objednávky, dále uvede toto "požaduji vrácení uhrazené částky za zboží z internetového obchodu na číslo účtu XXX" a toto podepsané odstoupení adresovat prodávajícímu. 

NEBO vytisknout FA, která Vám přišla v e-mailu a na ni napsat, "požaduji vrácení uhrazené částky za zboží z internetového obchodu na číslo účtu XXX nebo výměnu zboží za...." podepsat a vložit do balíčku. 

Balíček, který odesíláte na naši adresu musí VŽDY obsahovat dopis nebo popsanou FA, abychom věděli, co dělat a měli doklad, na základě kterého můžeme platbu vrátit. Bez tohoto dokladu nelze platbu zaslat.

Spotřebitel je povinen doručit zboží prodávajícímu na adresu. Rozhodnete-li se pro odstoupení ve 14 denní lhůtě a dodržíte výše uvedené podmínky bude vám vrácena kupní cena. Poštovné vždy hradí kupující.

!!! POZOR zboží šité na zakázku, podle vašich přání, úprav nebo rozměrů se nedá vrátit, je pro nás dále neprodejné, proto prosím o rozmyšlení objednávky !!! 

 

Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího

Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem zcela v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá), pokud nebude u daného zboží zcela jasně uvedeno, že se jedná o "mimořádnou slevu" nebo "akce" nebo jiné označení obdobného významu. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

ZAKÁZKOVÉ ŠITÍ:

Zboží, které šijeme přímo na Vaše zaslané rozměry je považováno za šití na zakázku, toto zboží nelze vrátit ani vyměnit za jiné, jelikož je šité přímo na Vaše rozměry. Úpravy - pokud požadujete jakoukoli úpravu na našich produktech (větší délku, zkrácení, jiný výstřih, kombinaci jiných barev...) Cokoli jinak, než je běžně zadané, je považováno také za šití na zakázku, jedná se o úpravu, kterou jsme udělali na Vaše přání - toto zboží také nelze vrátit ani vyměnit. Proto prosím rozmyslete, zdali úpravu nebo šití na Vaše rozměry opravdu chcete!

Politika bezpečnosti:

  1. Zákazník dobrovolně poskytuje své osobní údaje prodávajícímu a souhlasí s jejich zpracováním, shromažďováním, uchováním a evidencí za účelem uzavření kupní smlouvy s prodávajícím a řádného trvání právního vztahu mezi zákazníkem a prodávajícím založeného uzavřenou kupní smlouvou. Zákazník dobrovolně poskytuje své osobní údaje a souhlasí s jejich poskytnutím třetím osobám za níže uvedených podmínek.
  2. Prodávající neposkytuje takto získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravcům zboží, a to pouze k řádnému doručení zboží zakoupeného zákazníkem a svým obchodním partnerům, a to pouze k obstarání zboží požadovaného zákazníkem. Osobní údaje jsou poskytovány pouze v minimálním rozsahu nutném k řádnému plnění z uzavřené kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím.
  3. „V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

    Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát – oddělení ADR
    Gorazdova 1969/24
    120 00 Praha 2

    Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz